sobota 29. marca 2014

SATURDAY SHIT, MACOCHA A MEIN KSICHT



čaute, volám sa Viki a na každej fotke vyzerám ako retard. 
moj ksicht však vylepší aj najhoršia knižná obálka tohto mesiaca - Macocha od Petry Hůlovej. názor na obálku však neberie moju zvedavosť. na knihu sa veľmi teším. dnes som si ju kúpila a hneď som sa do nej pustila počas cesty domov. bude to nářez. a nie šunkový. 





Na! od Mirky Ábelovej. poézia na hrane slušnosti. 
trochu Bukowskeho a beatnikov. 
chystám recenziu. 


áno. 
je to už neviekoľkatá fotka tohto komiksu. 
a ešte ich bude.
veľa. lebo ma to neskutočne baví. 


ja som vás varovala. 


tá obálka je odstrašujúca.
nepáči sa mi.
ale text vyzerá bombovo silný.
milujem jej štýl písania. 


moje dnešné úlovky. 
ja sa proste neviem ísť do Neoluxoru "len pozrieť".
som chorá.
čaute.

v-

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára